Відповідно до Закону України (ЗУ "Про захист прав споживачів") існують два випадки коли Покупець може повернути Магазину куплений товар:
1) товар несправний
- товар несправний і товар був у ремонті та після ремонту той же дефект з'являється знову з незалежних від споживача причин,
- товар несправний і товар використовувався і є одним із фактів:
· Дефект не усувається,
· Дефект неможливо усунути протягом 14 днів,
· Після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.
2) товар не сподобався
- товар був у використанні, тобто. є новим (корпус в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи тощо) і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, за винятком дня покупки.
Процедура:
Попередньо заповнивши форму "Повернення" у нас на сайті (необхідно зареєструватись), Ви приїжджаєте до нас у магазин. Оформляєте письмову заяву із зазначенням Ваших вимог на ім'я директора магазину. За необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, у процесі якої встановлюється факт дотримання умов експлуатації та гарантійних умов, а також встановлення справжності фактів, викладених у заяві. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ „Про захист прав споживачів” становить 14 днів.
При собі треба мати:
- товар (і всю його комплектацію),
- товарний чек,
- гарантійний талон,
- Акт технічного стану товару, виписаний Сервісним Центром (бажано).
При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцю в день пред'явлення відповідної вимоги, а у разі неможливості повернення грошей у цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.