На всі товари надається гарантія виробника. Гарантійне обслуговування здійснюється безкоштовно. Післягарантійне та гарантійне обслуговування здійснюється у сервісних центрах згідно з чинним законодавством. На всі товари видаються необхідні документи (гарантійний талон виробника чи чек нашого магазину), які слід зберігати у разі повернення, обміну чи гарантійного ремонту товару.
Гарантійне обслуговування не здійснюється у разі: не виконання вимог виробника щодо умов експлуатації, зазначених у гарантійному зобов'язанні та в інструкції з експлуатації.
Строки виконання гарантійних зобов'язань:
- Як правило на розгляд гарантійного випадку потрібно від 7 до 14 днів з моменту заяви.
- Якщо товар визнаний бракованим і немає можливості його або браковані елементи замінити, то терміни виконання гарантійних зобов'язань збільшуються до того часу, коли потрібний товар або комплектуючі з'являться на складі в магазині.